Adaugă destinatari
Încarcă fișierul cu adrese email, adaugă-le manual, colectează-le prin formularul Maildy sau inpotează din alt serviciu.
Maildy — cel mai bun set de instrumente pentru email marketing, cu ajutorul căruia poți trimite clienților oferte pesonalizate la timpul potrivit, poți să creezi strategii eficiente de email marketing în câteva minute și astfel economisești bugetul de publicitate.
![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
Utilizează toate funcțiile ca să obții
rezultate excelente în email marketing
Să te folosești de Maildy este foarte simplu.
Crează în contul personal un formular de abonare individualizat. Plasează-l la tine pe website și colectează baza de abonați, iar mai apoi expediază-le în mod legal mesaje email.
Încarcă fișierul cu adrese email, adaugă-le manual, colectează-le prin formularul Maildy sau inpotează din alt serviciu.
Crează un șablon nou cu ajutorul editorului vizual sau alege unul din șabloanele gata create.
La această etapă finală, poți îmbunătăți capacitatea de livrare conform solicitării sistemului de recomandare Maildy.
Dacă ai până la 500 abonați — expediază mesaje email gratuit.
Iar dacă ai mai mulți abonați, obține un abonament cu plată, pe baza numărului de abonați. Mai multe detalii pe pagina: Prețuri.
Datorită Maildy — email marketing a devenit canalul principal de comunicare cu publicul țintă în afacerile clieților noștri. Noi oferim o mulțime de oportunități pentru a îmbunătăți comunicarea cu abonații, prin expediere email.
Capacitățile avansate de segmentare și personalizare îți permit să trimiți mesaje email publicului țintă și să îmbunătățești canalul de comunicare cu clienții.
Funcția: lanțuri automatizate de mesaje email – o modalitate universală de automatizare pentru email marketing, care rezolvă probleme de expediere: de la trimitere automată a mesajelor din seria "Bine ai venit" până la scheme complexe, unde abonații migrează dintr-o listă în alta, în funcție de acțiunile lor.
Trimite mesaje abonatului imediat după abonare, la un anumit interval. Crează o varietate de campanii email cu mai multe aspecte și obiective, care în mod automat va ghida abonatul către obiectivele tale.
Am dezvoltat o tarificare convenabilă și echitabilă pentru utilizarea serviciilor noastre de expediere email, astfel încât clienții noștri să poată avea încredere în fiabilitatea serviciului Maildy.
Toți știu, că un serviciu calitativ costă scump, dar noi ne-am străduit să creăm condiții favorabile clienților noștri. Nu dorim în nici un caz, ca clienții noștri să achite în exces pentru utilizarea serviciilor Maildy.
Statistica avansată Maildy oferă clienților o analiză de performanță pentru campaniile de email marketing. Noi folosim o afișare convenabilă în elemente grafice și diagrame. Statistica noastră funcționează în regim Online și afișează numeroase detalii despre expediere, deschidere, accesări click, performanță și vizualizare globală.
Urmărește performanța campaniilor de email și efectuează teste de divizare (cunoscute și sub numele de testări A/B), apoi află care campanie aduce mai multe rezultate. Utilizează aceste rezultate pentru optimziarea campaniilor de expediere email.
Află mai multe despre email marketing!
Nu ai găsit răspuns la întrebare?
Contactează-ne pentru asistență tehnică.
Managerii noști o să te ajute cu cea mai mare plăcere.
Это письмо, которое маркетологи отправляют на свой список рассылки. Email рассылка — это прекрасный инструмент для взращивания лидов и продвижения ваших продуктов и услуг.
Email маркетинг лидирует в интернет маркетинге по рентабельности инвестиций, ведь он приносит до 40$ прибыли на каждый потраченный доллар. Кроме того, количество активных пользователей электронной почты достигает невероятных 3,9 миллиардов.
Среди маркетологов распространено мнение, что лучшее время для рассылки — это понедельник и вторник, первая половина дня. Объясняется тем, что люди находятся на рабочем месте и еще не успели утонуть в аврале: поэтому проверяют почту.
Забежим вперед — это справедливо только для b2b рассылки. Почему правило не работает для b2c:
— На работе рабочая почта. Рекомендация, приведенная выше, упирается в постулат, что у пользователя один, единственный электронный адрес. Но вряд ли кто-то оформляет покупки на корпоративный email. Вы делаете рассылку в разгар рабочего дня, письмо падает на личную почту, адресат продолжает работать и не замечает вашего письма.
— У всех смартфоны. Какая разница, в какое время отправлять письмо — пользователь, у которого личная почта в смартфоне, тут же по получении письма увидит напоминание: «прочитай меня».
— Специфика рулит. Личную почту проверяют, например, когда едут в общественном транспорте с работы или на работу — если ваша целевая аудитория не владеет личным автомобилем. Или на выходных, в конце рабочей недели. А если ваша аудитория — мамы в декрете, сработают ли на них правила про «рассылайте во вторник в прайм-тайм?». Иными словами, все упирается в то, кому вы делаете рассылку, какая у ваших клиентов модель поведения.
Важнейшие показатели email маркетинга, такое как open rate, кликабельность и количество отписавшихся зависят от ниши, времени суток, темы письма. В среднем, 20% подписчиков открывают письмо и около 5% переходят по ссылке.
Если в вашей базе до 2000 подписчиков, вы можете отправлять рассылки бесплатно. Если же подписчиков больше, вы можете оформить платную подписку, основываясь на количестве пользователей в вашей базе. Больше информации в разделе: Цены.