Adaugă destinatari
Încarcă fișierul cu adrese email, adaugă-le manual, colectează-le prin formularul Maildy sau inpotează din alt serviciu.
Maildy — cel mai bun set de instrumente pentru email marketing, cu ajutorul căruia poți trimite clienților oferte pesonalizate la timpul potrivit, poți să creezi strategii eficiente de email marketing în câteva minute și astfel economisești bugetul de publicitate.
Utilizează toate funcțiile ca să obții
rezultate excelente în email marketing
Să te folosești de Maildy este foarte simplu.
Crează în contul personal un formular de abonare individualizat. Plasează-l la tine pe website și colectează baza de abonați, iar mai apoi expediază-le în mod legal mesaje email.
Încarcă fișierul cu adrese email, adaugă-le manual, colectează-le prin formularul Maildy sau inpotează din alt serviciu.
Crează un șablon nou cu ajutorul editorului vizual sau alege unul din șabloanele gata create.
La această etapă finală, poți îmbunătăți capacitatea de livrare conform solicitării sistemului de recomandare Maildy.
Dacă ai până la 500 abonați — expediază mesaje email gratuit.
Iar dacă ai mai mulți abonați, obține un abonament cu plată, pe baza numărului de abonați. Mai multe detalii pe pagina: Prețuri.
Datorită Maildy — email marketing a devenit canalul principal de comunicare cu publicul țintă în afacerile clieților noștri. Noi oferim o mulțime de oportunități pentru a îmbunătăți comunicarea cu abonații, prin expediere email.
Capacitățile avansate de segmentare și personalizare îți permit să trimiți mesaje email publicului țintă și să îmbunătățești canalul de comunicare cu clienții.
Funcția: lanțuri automatizate de mesaje email – o modalitate universală de automatizare pentru email marketing, care rezolvă probleme de expediere: de la trimitere automată a mesajelor din seria "Bine ai venit" până la scheme complexe, unde abonații migrează dintr-o listă în alta, în funcție de acțiunile lor.
Trimite mesaje abonatului imediat după abonare, la un anumit interval. Crează o varietate de campanii email cu mai multe aspecte și obiective, care în mod automat va ghida abonatul către obiectivele tale.
Am dezvoltat o tarificare convenabilă și echitabilă pentru utilizarea serviciilor noastre de expediere email, astfel încât clienții noștri să poată avea încredere în fiabilitatea serviciului Maildy.
Toți știu, că un serviciu calitativ costă scump, dar noi ne-am străduit să creăm condiții favorabile clienților noștri. Nu dorim în nici un caz, ca clienții noștri să achite în exces pentru utilizarea serviciilor Maildy.
Statistica avansată Maildy oferă clienților o analiză de performanță pentru campaniile de email marketing. Noi folosim o afișare convenabilă în elemente grafice și diagrame. Statistica noastră funcționează în regim Online și afișează numeroase detalii despre expediere, deschidere, accesări click, performanță și vizualizare globală.
Urmărește performanța campaniilor de email și efectuează teste de divizare (cunoscute și sub numele de testări A/B), apoi află care campanie aduce mai multe rezultate. Utilizează aceste rezultate pentru optimziarea campaniilor de expediere email.
Află mai multe despre email marketing!
Nu ai găsit răspuns la întrebare?
Contactează-ne pentru asistență tehnică.
Managerii noști o să te ajute cu cea mai mare plăcere.
Acesta este e-mailul pe care specialiștii în marketing îl trimit către lista lor de corespondență. Marketingul prin e-mail este un instrument excelent pentru a dezvolta clienți potențiali și pentru a vă promova produsele și serviciile.
Marketingul prin e-mail conduce marketingul online în ceea ce privește rentabilitatea investiției, cu până la 40 USD în schimb pentru fiecare dolar cheltuit. În plus, numărul utilizatorilor de e-mail activi ajunge la incredibilul 3,9 miliarde.
În rândul specialiștilor în marketing, se crede că cel mai bun moment pentru a trimite e-mailuri este luni și marți, dimineața. Se explică prin faptul că oamenii sunt la locul de muncă și nu au avut încă timp să se înece într-o urgență: prin urmare, își verifică corespondența.
Să fim înaintea noastră - acest lucru este valabil doar pentru mailingurile b2b. De ce regula nu funcționează pentru b2c:
- E-mail de serviciu la serviciu. Recomandarea de mai sus se bazează pe postulatul că utilizatorul are o singură adresă de e-mail. Dar aproape nimeni nu face cumpărături către un e-mail corporativ. Trimiteți o poștă în mijlocul unei zile lucrătoare, scrisoarea se încadrează într-o poștă personală, destinatarul continuă să lucreze și nu observă scrisoarea dumneavoastră.
— Toată lumea are smartphone-uri. Ce diferență are la ce oră să trimiteți o scrisoare - un utilizator care are e-mail personal în smartphone-ul său va vedea imediat un memento la primirea scrisorii: „citește-mă”.
— Reguli de specificitate. Poșta personală este verificată, de exemplu, atunci când călătoriți cu transportul public de la serviciu sau la locul de muncă - dacă publicul țintă nu deține o mașină personală. Sau în weekend, la sfârșitul săptămânii de lucru. Și dacă publicul tău este mame aflate în concediu de maternitate, vor funcționa regulile despre „trimite marți la orele de maximă audiență”? Cu alte cuvinte, totul depinde de cine trimiți mailuri, de ce model de comportament au clienții tăi.
Cei mai importanți indicatori ai marketingului prin e-mail, cum ar fi rata de deschidere, rata de clic și numărul de dezabonați depind de nișă, ora din zi, subiectul e-mailului. În medie, 20% dintre abonați deschid un e-mail și aproximativ 5% urmează linkul.
Dacă baza ta de date are până la 500 de abonați, poți trimite buletine informative gratuit. Dacă există mai mulți abonați, vă puteți abona la un abonament plătit în funcție de numărul de utilizatori din baza de date. Mai multe informații în secțiunea: Prețuri.