Expediază mesaje email de succes

Maildy — cel mai bun set de instrumente pentru email marketing, cu ajutorul căruia poți trimite clienților oferte pesonalizate la timpul potrivit, poți să creezi strategii eficiente de email marketing în câteva minute și astfel economisești bugetul de publicitate.


Maildy
Maildy Maildy Maildy Maildy Maildy Maildy

Posibilitățile sistemului.

Utilizează toate funcțiile ca să obții
rezultate excelente în email marketing

Buletine informative

Expediază mesaje email personalizate cu actualizări și oferte speciale.

Răspunsuri automate

Sporește implicarea abonaților cu ajutorul mesajelor email automate.

Adaptabilitate

Mesajele email vor arăta la fel de bine și pe computer și pe smartphone.

Personalizare

Adresează-te clienților după nume, folosește toate datele abonaților pe care le deții.

Segmentare

Segmentează lista de abonați și trimite mesaje diferite, în funcție de sex, locație sau inetrese.

Intergări

Implementează proiectul în orice sistem, folosind API, integrează cu CRM / CMS și multe alte sisteme.



Suntem de încredere
în toată lumea


Total mesaje

+

Total abonați

+

Total campanii

+

Total utilizatori

+

Cum să expediezi mesaje email ?

Să te folosești de Maildy este foarte simplu.
Crează în contul personal un formular de abonare individualizat. Plasează-l la tine pe website și colectează baza de abonați, iar mai apoi expediază-le în mod legal mesaje email.


Setează în mai puțin de:

10 minute
1

Adaugă destinatari

Încarcă fișierul cu adrese email, adaugă-le manual, colectează-le prin formularul Maildy sau inpotează din alt serviciu.

2

Personalizează șablonul

Crează un șablon nou cu ajutorul editorului vizual sau alege unul din șabloanele gata create.

3

Îmbunătățește capacitatea de livrare

La această etapă finală, poți îmbunătăți capacitatea de livrare conform solicitării sistemului de recomandare Maildy.

Pentru început încearcă gratuit.

Dacă ai până la 500 abonați — expediază mesaje email gratuit.
Iar dacă ai mai mulți abonați, obține un abonament cu plată, pe baza numărului de abonați. Mai multe detalii pe pagina: Prețuri.

Încearcă gratuit
Maildy

Canal principal de comunicare
cu publicul țintă.

Datorită Maildy — email marketing a devenit canalul principal de comunicare cu publicul țintă în afacerile clieților noștri. Noi oferim o mulțime de oportunități pentru a îmbunătăți comunicarea cu abonații, prin expediere email.
Capacitățile avansate de segmentare și personalizare îți permit să trimiți mesaje email publicului țintă și să îmbunătățești canalul de comunicare cu clienții.

Maildy
Maildy

Automatizează campaniile email
marketing împreună cu Maildy.

Funcția: lanțuri automatizate de mesaje email – o modalitate universală de automatizare pentru email marketing, care rezolvă probleme de expediere: de la trimitere automată a mesajelor din seria "Bine ai venit" până la scheme complexe, unde abonații migrează dintr-o listă în alta, în funcție de acțiunile lor.
Trimite mesaje abonatului imediat după abonare, la un anumit interval. Crează o varietate de campanii email cu mai multe aspecte și obiective, care în mod automat va ghida abonatul către obiectivele tale.

Prețuri individuale
pentru clienții noștri.

Am dezvoltat o tarificare convenabilă și echitabilă pentru utilizarea serviciilor noastre de expediere email, astfel încât clienții noștri să poată avea încredere în fiabilitatea serviciului Maildy.
Toți știu, că un serviciu calitativ costă scump, dar noi ne-am străduit să creăm condiții favorabile clienților noștri. Nu dorim în nici un caz, ca clienții noștri să achite în exces pentru utilizarea serviciilor Maildy.

Maildy
Maildy

Statistică avansată
ale campaniilor de email.

Statistica avansată Maildy oferă clienților o analiză de performanță pentru campaniile de email marketing. Noi folosim o afișare convenabilă în elemente grafice și diagrame. Statistica noastră funcționează în regim Online și afișează numeroase detalii despre expediere, deschidere, accesări click, performanță și vizualizare globală.
Urmărește performanța campaniilor de email și efectuează teste de divizare (cunoscute și sub numele de testări A/B), apoi află care campanie aduce mai multe rezultate. Utilizează aceste rezultate pentru optimziarea campaniilor de expediere email.

FAQ

Află mai multe despre email marketing!

Nu ai găsit răspuns la întrebare?
Contactează-ne pentru asistență tehnică.
Managerii noști o să te ajute cu cea mai mare plăcere.

  • Ce este un newsletter prin e-mail?

    Acesta este e-mailul pe care specialiștii în marketing îl trimit către lista lor de corespondență. Marketingul prin e-mail este un instrument excelent pentru a dezvolta clienți potențiali și pentru a vă promova produsele și serviciile.

  • Care sunt avantajele marketingului prin email?

    Marketingul prin e-mail conduce marketingul online în ceea ce privește rentabilitatea investiției, cu până la 40 USD în schimb pentru fiecare dolar cheltuit. În plus, numărul utilizatorilor de e-mail activi ajunge la incredibilul 3,9 miliarde.

  • Cum să alegi cel mai bun moment pentru a trimite newslettere prin e-mail?

    În rândul specialiștilor în marketing, se crede că cel mai bun moment pentru a trimite e-mailuri este luni și marți, dimineața. Se explică prin faptul că oamenii sunt la locul de muncă și nu au avut încă timp să se înece într-o urgență: prin urmare, își verifică corespondența.
    Să fim înaintea noastră - acest lucru este valabil doar pentru mailingurile b2b. De ce regula nu funcționează pentru b2c:
    - E-mail de serviciu la serviciu. Recomandarea de mai sus se bazează pe postulatul că utilizatorul are o singură adresă de e-mail. Dar aproape nimeni nu face cumpărături către un e-mail corporativ. Trimiteți o poștă în mijlocul unei zile lucrătoare, scrisoarea se încadrează într-o poștă personală, destinatarul continuă să lucreze și nu observă scrisoarea dumneavoastră.
    — Toată lumea are smartphone-uri. Ce diferență are la ce oră să trimiteți o scrisoare - un utilizator care are e-mail personal în smartphone-ul său va vedea imediat un memento la primirea scrisorii: „citește-mă”.
    — Reguli de specificitate. Poșta personală este verificată, de exemplu, atunci când călătoriți cu transportul public de la serviciu sau la locul de muncă - dacă publicul țintă nu deține o mașină personală. Sau în weekend, la sfârșitul săptămânii de lucru. Și dacă publicul tău este mame aflate în concediu de maternitate, vor funcționa regulile despre „trimite marți la orele de maximă audiență”? Cu alte cuvinte, totul depinde de cine trimiți mailuri, de ce model de comportament au clienții tăi.

  • Care sunt mediile pentru o campanie de e-mail de succes?

    Cei mai importanți indicatori ai marketingului prin e-mail, cum ar fi rata de deschidere, rata de clic și numărul de dezabonați depind de nișă, ora din zi, subiectul e-mailului. În medie, 20% dintre abonați deschid un e-mail și aproximativ 5% urmează linkul.

  • Care este costul trimiterii unui newsletter prin e-mail?

    Dacă baza ta de date are până la 500 de abonați, poți trimite buletine informative gratuit. Dacă există mai mulți abonați, vă puteți abona la un abonament plătit în funcție de numărul de utilizatori din baza de date. Mai multe informații în secțiunea: Prețuri.