Soluțiile noastre.
Utilizează toate funcțiile Maildy ca să obții rezultate excelente în email marketing! Expedierea email — este un set de instrumente pentru susținerea clienților potențiali și pentru promovarea produselor și serviciilor tale.
Personalizare cont
Personalizează-ți contul cum dorești, alege schema de culori care ți se potrivește, limbajul implicit al interfeței și setează fusul orar.
De asemenea, poți modifica datele personale, parola și încărca o imagine avatar.
Liste abonați
și formulare de abonare
Crează liste de abonați câte dorești, segmentează lista aleasă și trimite mesaje personalizate clienților, în funcție de gen, locație și interese.
Pentru a colecta mai ușor publicul țintă, Maildy îți oferă posibilitate să creezi pentru fiecare listă câte un formular de abonare. Adaugi formularul la tine pe website, iar utilizatorii care se abonează nimeresc în mod automat în lista ta de pe Maildy.
Campanii de expediere email
Crează campanii de expediere email câte dorești. Setează individual fiecare campanie, adaugă denumire, selectează lista de abonați, activează opțiunea de urmărire deschideri mesaj, pentru a analiza mai efectiv campania de email marketing.
Nu uita să adaugi semnătura digitală DKIM, care combină mai multe metode anti-phishing și anti-spam existente cu scopul de a îmbunătăți calitatea de clasificare și identificare a adresei legitime de email.
Lista potrivită
pentru campania de email
Pentru a începe o campanie de expediere email, selectează lista de abonați și alege data și ora potrivită de expediere.
Jurnal de expediere
Pentru fiecare campanie de email marketing, ai posibilitatea să verifici jurnalul de expediere a mesajelor email către abonați. Dacă abonatul nu a primit mesajul — înseamnă că nu există o așa adresă electronică. Pentru a evita astfel de situații neplăcute, îți recomandăm să folosești serviciul nostru de verificare a adreselor email.
Șabloane gata create și aspecte
Folosește șabloane și aspecte gata create pentru mesaje email, iar ele vor arăta la fel de bine și pe computer și pe smartphone. Editorul de șabloane este foarte simplu, poți să editezi totul prin drag and drop.
Personalizare mesaje
Personalizarea — este o segmentare, înmulțită la numărul de abonați. Adresează-te clienților după nume, folosește toate datele abonaților pe care le deții.
Automatizări
Maildy suportă procese de automatizări după diverse declanșatoare. Crește rata de deschideri a mesajelor email, trimițând mesaje repetate cu subiect nou celor, care încă nu au deschis primul mesaj. Așa fel de mesaje se trimit unui abonat anumit la un timp anumit — din această cauză, expedierea manuală poate fi considerată ca un bombardament, iar cea declanșată automat în urma unor condiții — o lovitură exact în țintă.
Analitică avansată
Vizualizează analitica indicatorilor de implicare și perfomanță, precum deschideri mesaj, accesări pe link-uri și obiective atinse, în regim timp real sau în dinamică zilnică.
Analizează activitatea abonaților și optimizează campaniile de email marketing, folosind datele analitice.
Vizualizare globală
Pentru fiecare afacere, este foarte important să înțelegi comportamentul utilizatorilor din diferite țări. Cu ajutorul instrumentului nostru efectiv — deschideri hartă, poți determina locația exactă a abonaților din întreaga lume, dar și să urmărești și înțelegi reacția lor la mesajele expediate.
Maildy API
API — este interfață de programare, interfață pentru crearea aplicațiilor. Implementează proiectul în orice sistem, folosind API, integrează cu CRM / CMS și multe alte sisteme. Cu ajutorul Maildy API, poți folosi: liste, campanii, abonați și fișiere.
Prețurile noastre nu mușcă
Am dezvoltat o tarificare convenabilă și echitabilă pentru utilizarea serviciilor noastre de expediere email, astfel încât clienții noștri să poată avea încredere în fiabilitatea serviciului Maildy. Toți știu, că un serviciu calitativ costă scump, dar noi ne-am străduit să creăm condiții favorabile clienților noștri. Nu dorim în nici un caz, ca clienții noștri să achite în exces pentru utilizarea serviciilor.